Duygucesur bende spinal olmayı planlıyorum . O anı yaşamak istiyorum ama biraz sulugözüm giderken onu gördüğümde tüm süreçte zır zır ağlarım gibi , birde bazen korkunca gülesim geliyor ameliyat esnasında gülmekten korkuyorum ☺️ Makyaj yapayım giderken dedim daha sonra yapamam belki diye ama rimel akar eyeliner da dokunur bozarmıyım bilemedim .
Benim sütüm de hemen gelir inşallah , 🙏🏻🙏🏻
Evet ilk kalkarken zor olduğuna şahitlik ettim , inşallah hemen toparlanırız 🙏🏻