Milkshakee bende yarın sabah için randevu aldım , hiç heyecanlı değilim . Korku da yok normal bir süreç gibi .Sanırım hastaneye girdiğim an başlayacak . Sadece Bu zamanları özleyecek mişim gibi geliyor beni ne bekliyor nasıl olur , nasıl davranırsın bilmiyorsun . Çok garip duygular .Zaman çok hızlı geçiyor ve onu içimde hissetmek güzeldi,eminim şunu yapsaydım bunu yapmasaydım diyeceğim şeyler olacak.geçtiği zaman farkına varıyorsun ,
Hepimiz için hayırlı , sağlıklı , bir çırpıda kurtulacağımız doğumlar diliyorum 🙏🏻🙏🏻🌸🌸