Bir_tospik_beklerken Kızlar hepsi buradada 204 adet bez 199 TL ikinci ürün 1 TLye geliyor. Yani 408 bez 200 TL 🥰 tanesi 49 kuruş falan 😅 koşun derim stok yapmalık
Seddos Bir_tospik_beklerken Bundan bende aldım bu sabah 1 paket 1 numara, 1 paket 2 numara olacak şekilde. Yalnız paket içerikleri ideal mi fazla mı bilemedim 🤷🏻♀️ Biraz çekincedeyim açıkcası.
Bir_tospik_beklerken Azizinannesi2 bende almıştım vala çok cazip geldi o kadar eksik varken şuan gözüm buna gitti 😅 bez diyip geçmeyelim popoları rahat görsün diye bi dünya para veriyoruz indirimleri değerlendirelim
Azizinannesi2 Bir_tospik_beklerken Aynen öyle valla bir de inşallah pişik yapmaz yoksa elimde kalır 😂😂yoksa alirdim kesin 😂😂
Bir_tospik_beklerken Azizinannesi2 😅 inşallah ama sleepy ürünlerişuan neredeyse en temiz içeriği olan bez ve ıslak mendil markası o yüzden çok endişelenmiyorum
Azizinannesi2 Bir_tospik_beklerken Öylede bu bebeler artık çok değişti pahalısıni alırsın pişik yapar ucuzunu alırsın bişey yapmaz 🤷🏼♀️😂😂😂
es_aybala Bir_tospik_beklerken sleepy bio natural pişik yaptı bebeğim de sleepy naturale geçtik o yüzden
alparslanannesii1661 Taze_gebe diyor bende gördüm simdi ama bu kadar bezi stok yapsak elimizdemi patlar bilemedim
Bir_tospik_beklerken Seddos es_aybala alparslanannesii1661 Taze_gebe bende ikisini farklı numaralardan aldım ikisini aynı anda sepete ekledim 200 TL yazıyordu ilk alışvrrişinizse 250 tlye tamamlayın 50 TL indirim veriyor 😊 bende öyle oldu yani
es_aybala Bir_tospik_beklerken evet indirim çok iyi oldu bende farklı numaralardan yeni hesap açıp öyle alıyorum alcağımı
Seddos Bir_tospik_beklerken Bu ilk alışveriş olayını bilmiyordum, çok mantıklıymış yeni hesap açıp almak teşekkürler 🥰
Bir_tospik_beklerken Vino_2210 🤪 maşallah abartanlarda bugün demicem vala şuan için imkanım olsa bende boy boy alırdım
Vino_2210 Bir_tospik_beklerken valla anneanne ve babaanne sağolsun hepsi ayrı ayrı sipariş vermiş ben de verince dağ gibi oldu, 🤣🤣🤣
es_aybala Bir_tospik_beklerken doğmadan o kadar stok yapmak iyi değil bence pişik yaparsa sıkıntı olur
Vino_2210 es_aybala ben 2 bardak su döküp 3 saat beklettim 😁sleepy naturel kupkuru kaldı üstüne ağırlık koyup denedim su çıkmadı 🤣
es_aybala Vino_2210 bio naturale göre daha kuru kalıyo evet ama her bebekte aynı olmuyo primanın bile pişik yaptığı bebeği gördüm