Aysegul9371 benim detaylıdan haberim vardı ama doktor gönderiyor diye biliyordum ve onun olduğu hafta dediğim gibi böbrek genişlemesi yaşadım bi hafta yataktan kalkamadım bugüne kadar da doktorum sıkıntı olmadığını söylediği için kafama takılmamıştı yani bişeyleri bilmek yetmiyor bazen onay istiyor insan 😉