Sehnur canım ben ikili , üçlü ikisine de girdim sorun çıkmadı. 20. Haftamda detaylıya gittim bebekte sorun yoktu ama rahim ağzında kısalma ve açılma tespit edildi aynı gün acil serklaja alındım açıklığa dikiş atıldı. Eğer geç kalınmış olsaydı açıklıktan kese içeri sarkabilirdi suyum gelebilirdi 20. Haftamda . Detaylıdan bir hafta önce de üçlü tarama ya gitmiştim bakın orda bakılmamış demek ki . Demem o ki siz siz olun ihmal etmeyin. Bir ayım kaldı yazmışsınız kritik zamanları geçmişsiniz tabii ama yine de gitmeyenlerin doktor kontrolünde dr a hatırlatarak rahim ağzı uzunluğunu ölçtürmelerini tavsiye ederim …