annesinin_beybisi h61 anlıyorum seni ben bunları 4 senedir yaşıyorum her ayım belirti kovalamakla geçiyor amin canım 🤲😐
annesinin_beybisi h61 yaa bir yandan üzülüyorum bunları yaşayanları görünce bir yandan da kendimi avutuyorum en azından yalnız değilim diye😢 sizin sorun ne neden olmuyor
h61 annesinin_beybisi bende pcos var eşimde de sperm azlığı var bu yüzden olmuyor 😢belkide nasip değil diyorum ama insan üzülüyor işte
Sineemiis Bende beklemedeyim yumurtladim mi yumurtlamadim mi onu da bilmiyorum 10-11 Eylül de akıntım oldu değerlendirdik bi . Dünden beri bas dönmesi sersemlik bas agrisi falan yaşıyorum 😒 çok duygusalim ağlıyorum falan nedendir bilmem
annesinin_beybisi h61 bende de pcos var ben herşeyi denedim olmadı son çare tüp bebek kaldı bence sen de tüp bebek düşün ben aşılama denedim pcostan olmadı
CBE13 h61 benim yengemde de pcos var 4 yıl olmadı çocuğu çok iyi bir doktora gitti önce pcos ilacı kullandılar değerleri düştü bir de gizli şekeri vardı onu da tamamen düşürdüler sonra da tedaviden hemen sonra oldu ha bir de BERALİFE sayfasında hamilelik setini yengeme de aldım etkisi oldu
Tusami Bfduam büyük ihtimalle öyle canım , bildiğim kadarı ile herhangi bir problemim yok çünkü, bu kadar kanama yumurtlama kanamasıdır, yerleşme olsaydı keşke 😄 ama işte normal adet olmuştum imkansız
Tusami papatya56 nasıldı peki? Benim sabah baya idrar yapmışım gibiydi çamaşırım , ve kanama da olmuş açık renk, sonra tekrar geldi pıhtı fln yok açık pembe gelmiş yine baya, sonra kesildi
Bfduam Tusami inş. seninde benzer olur sebebi. @papatya56 senin nasıl gidiyor tekrar kan verecek misin?