bukusum benim adet 4 Eylüldü yani bu gün 11.gün, sabahleyin afedersiniz çamaşırım altıma işemişim gibiydi ve kanamamda olmuş , değiştirdim sonra yine leke leke kanamam oldu. Yumurtlama kanaması diye düşünüyorum, çünkü adetim ; Eylül ve normal adet oldum yani yerleşme olamaz değil mi??
@Bfduam