BaharAkarakurt-2010 Didem44 ben genel olarak Trendyolu tavsiye edebilirim çok güzel ürünleri var gerçekten
BaharAkarakurt-2010 Defne74 aslında pahalı ama indirim oluyor ve çok uygun ürünlerinde var ha bide lolons var necixs bebe diye orda çok uygun güzel ürünler var onuda yeni keşfettim daha gelmedi 4 parça ürün 85 TL içinde 3 zıbın var
Defne74 BaharAkarakurt-2010 ben hep instadan faceden yapıyorum 4 parça ikisi altüst takım ikisi tek kargo 150 tl yaptı 3 parçayı lcwaik 150 yapmıştı
BaharAkarakurt-2010 Defne74 anladım aslında en uygunu pazar ama gidilmiyor varsa orda çok kaliteli güzel şeyler oluyor yoksa her yer pahalı bakılacak olursa
A_S_K BaharAkarakurt-2010 Bunlar canım. Takımların bazıları penyeevsimlik gibi turuncu astronot kafalı,kırmızı olan içi polarlı takım. Yeni doğan şapkalılar 27-28 lira falan. Takımlarda en 30-35 en pahalısı. 25-35 liraya aldım.tulum 40 battaniye 40 çoraplar 7 tl 3 tanesi. Kumaşlarıda çok güzel.
BaharAkarakurt-2010 Kara1833 bende burdan aldım hatta aynı 3′lu zıbından da aldım bide 3 parça ürün aldım 85 TL çok uygundu ama ilk defa aldım güvenilir mi diye kararsız kaldım kart geçtim çünkü .size kaç günde geldi.
Kara1833 Prensesiminyolculugu gayet güzeller ve zaten %100 pamuk diye yazıyor etikette yumuşak benim hoşuma gitti size kalmış ama tabiki almak almamak ama iyiler yani 🤗 ben en başından keşfetmiş olsaydım bu sayfayı bütün herşeyini burdan alırdım
Kara1833 Prensesiminyolculugu o üçlü zıbınlar indirimde şuan 20 tl 75 tl üstü alışverişte kargoda bedava