Gzdtkn Nst bağladılar sancım çıktı ama kendi doktorum orada yoktu magnezyum ilacını içmemi söyledi ve yatmamı istedi salı günü buradaymış kendisi umarım gelene kadar herhangi bir durum yaşamam .
Nst çeken hemşire sancımın olduğunu biraz fazla olduğunu dikkat etmem gerektiğini söyledi .
Salı gününü beklicem :/
Allah razı olsun hepinizden 🙏