Bsraysra bende merak ediyorum bunu bizim yeme içmemize göre mi alıyorlar yoksa her bebeğin bi bünyesi yapısı mı var acaba yada kordondan akan kana göre mi beslenip alıyorlar acaba 😊 ben en son 28+0 da gittim 1266 dedi doktor şuan kaç oldu bilmiyorum ama bende 3500 falan doğsa ne güzel olur diyorum doğunca ameliyat olacak 2 tane, o yüzden biraz toplu doğarsa daha dirençli olur diye düşünüyorum 🙏🏻 Bende burda yazanları uygulayayım bari 😊