DuaElf biz küçükken babam süt çorbası yapardı, yetişkinler pek sevmez ama çocuklar sever bence. Bir kaşık Unu az yağda kavurup 1 litre sütü koyuyoruz kaynadıktan sonra erişte koyuyorsun yumuşadıktan kıvam aldıktan sonra oluyor zaten bol karabiberli harika olur. Yayla çorba mantığı gibi