Birumuteses29 bende bebeğime bişey olur diye korktuğum için yaptırmamıştım. Ama son zamanlarda onlara hamile yoğunbakımda hamile vefat etti haberleri duyar olduk ki bu seferde bundan korktum. Doktorum zaten olmamı öneriyordu . Biontech önerdi gittim oldum 32+0 da , çocuklarımız Allah’a emanet. Allah istemezse bizim çocuklarımıza hiç bişey olmaz inşallah 🤣