Kızlar son günlerde hep hamile ölümleri duyuyorum covidden ve aşı olmaya karar verdim sinovac olmayı düşünüyorum ama kendimi çok kötü hissediyorum hep ağlamaklıyım sanki bebeğime bişey olcakmış gibi😔 kan pıhtılaşmamda var biontech yeni bir aşı olduğu için korktuk onu yaptırmaya ama içim hiç rahat değil😔😔