Ela532 marbling10 aynen canım napayim ilk hamilelik heyecan var ufak tefek almak istiyorum bende bide bu kadar zamandan sonra olunca insan çok hevesli oluyor 😍🙈
marbling10 Ela532 Al al ilkinde ben de öyleydim cinsiyet belli olmadan bile almıştım kahverengili kremli
Ela532 marbling10 ama insan heyecan yapıyor napalim bide erkenden yapmak çok iyi bence canım sende en iyisini yapmışsın ❤
Ela532 Gizemin-minnakI bence erkenden yavaştan başlamak daha iyi canım son ana bırakınca insan ne alacağını şaşırıyor yavaştan al bence sende Allahin izniyle birsey olmaz ❤
Fatmakara97 Ela532 aynen ama bak dikkatli ol 1 numarası 2 3 4 diye alıyorsan al özellikle ilk numaradan hemen 2 numaraya geçiyorlarmış 🥰
Ela532 Sedaaaa2 ayyy canim ne güzel ya en iyisini yapmışsın benim taşınma işi olacağı için büyük şeyleri şimdiden almak istemedim ama evde yerleşmiş olsaydım baya büyük şeyler bende alırdım heralde gerçekten bambaşka bi heves heyecan 😂🙈
Sedaaaa2 Ela532 öle öle bu heyecanın hiç bişeyle tarifi yok cidden hem zamanda gecıyor aldıkca yaptıkca bişeyler 😂😂😂 ben büyükleri önden bilerek aldım ki zorlamasın son dönemlerde die inşallah sizde taşınırda rahatca dayar döşersiniz 🥰
Ela532 Sedaaaa2 inşallah canım çok sağol ufak tefek aldığım şeylere bakıyorum sürekli hoşuma gidiyor odasını yapınca odasından çıkmam heralde 🤣❤
Sedaaaa2 Ela532 ay bende 20 de başlıcam odasına inşallah 🥰🥰🥰🥰 artık kavuşana kadar hergün baka baka gire çıka gün geçiririm
Ela532 Sedaaaa2 Rabbım sağ salim kavuştursun bizleri evladımızı canım bütün hamile kalmak isteyenlere de nasip etsin gerçekten çok özel şeyler yaşıyoruz çok şükür ❤
Basakcim Ela532 biz de 14+3. Kıyafetlerin hepsini unisex aldım. İlerde 2.çocuğua da rahatlıkla giydirebileyim ya da olmayanları eşe dosta rahat hediye edebileyim diye 😍 Onun dışında bebek arabası,ana kucağı, park yatak herşeyi aldım 🤣
Ela532 Basakcim bende unisex almayı düşünüyorum kuzum herseyi 2. Cocukta Allah izin verirse giyer eder yani