Yeppudaa çok haklısınız ama ben üzülerek biraz pttdeki durumdan bahsetmek istiyorum. Ptt yıllardır personel alımı yapmıyor, anonim şirkete dönüştükten sonra gelen üst yöneticiler dağıtıcıları hep taşeron personelle devam ettirmeye çalışıyor. Bir önceki genel müdür döneminden devam eden onlarca soruşturma var. Her gelen cebini doldurdu gitti desem yeridir. Bu taşeron firma elemanları vs hasta oluyor rapor alıyor yerine eleman gelmiyor çünkü gelecek elemanı ptt yönetimi değil siyasiler seçiyor. Onlarda da bir tavır görseniz sanki amcası dayısı değil de kendisi milletvekili ya da bakan! Müdüre amire saygı sıfır. Merkezlerde mesela Covid olan personeller karantinada olanlar vs gidince müdürler kafayı yiyor elemansızlıktan. Eleman olmayınca her iş aksıyor! En iyi çalışan bile sonunda yoruluyor ve isyan ediyor. Diğer taraftan diğer kargo şirketleri gibi ellerinde cep telefonu yok, arayamıyorlar. Ptt yönetiminden telefon isteseler cevap hemen kamuda tasarruf tedbirleri!!! Ama üst yönetim temsil ödeneklerini çatır çatır alıyor! Pttde çalışanlar öyle mutsuz ki, işimiz var Allaha şükür deseler de sürekli mobinge maruz kalıyorlar! Pek çok şehirde sendikaların dediği oluyor! Yıllardır personel alınmadığı gibi personeller arasında maaş eşitsizliği de var, görevde yükselme imkanı yok, sınav bile açılmıyor! Personele sağlanan yol parası, yemek, sağlık, misafirhane gibi haklar da birer birer ellerinden alınmaya çalışılıyor. Hiçbiri mağduriyetinizin haklı olduğunu düşündüğüm manasına gelmesin, sadece kurum içler acısı halde, yazmak istedim! Keşke hiç a.ş olmasaydı, eskiden kurum çalışanının kurumsal aidiyeti vardı, yaptığı işe saygısı vardı. Ama şimdi üsttekiler yesin diye mi bu kadar köle gibi çalışıyoruz, maaş desen yok, adalet desen yok, bolca mobing var diye isyan ediyor herkes. Ha bu arada size önerim şikayetinizi cimerden yazın, info bile işe yaramıyor artık! Cimere düşünce bi şekilde hemen gönderiyorlar kargoyu