Basakcim Pelo28 ben de 14+3. Normalde kendime söz vermiştim 12.hafta bitince iqos içmeyi de bırakıcam diye ama yapamadım 🥺 Çok üzülüyorum çok pişman oluyorum ama yine de dayanamıyorum içiyorum 😣