265Hay emys292 bazen korkuyo insan bisey olcakmi diye ama rabbim can verdikten sonra bisey olmaz insallah benim birakmam da ki neden erken dogum riskini azaltmak
Basakcim Pelo28 ben de aynı şekildeyim. Sigarayı bıraktım ıqos bağımlısı oldum. Yine de sigaraya göre zararı daha azdır diye düşünüyorum
Nslhn97 Ben 7haftalık gebeyim ilk bir hafta içtim sonra doktor kesinlikle içme diyince bıraktım içmiyorum . Ama bian önce doğurup sigara içmenin hayalini kuruyorum 😟
Pelo28 Bibebebi biliyorum canim zararli oldugnu sonucta nikotinmi nikotin arkadas net bi sekilde daha zararli dedizi icin öyle söyledim… gercektne birakmaya calisiyorum ama istee belaaaa
depsizoo elizanmirza şöyle bende sağlıklı doğdu diye başkasında sağlıklı olcak değil sigara kullanıp sağlık sağlıklı doğuranda var hasta doğuranda sigara kullanmayıp sağlıklı doğuranda var hasta doğuranda o sigarayla alakası yok sigara sadece tetikliyo
Basakcim Pelo28 ben de 14+3. Normalde kendime söz vermiştim 12.hafta bitince iqos içmeyi de bırakıcam diye ama yapamadım 🥺 Çok üzülüyorum çok pişman oluyorum ama yine de dayanamıyorum içiyorum 😣