BabyBabyy01 benim sonuçlarım da sizin gibiydi şimdi doğumuma 20gün kaldı, başlarda ağlıyordum bile canım bir şeyler çektiğinde. Sonra insan alışıyor. Diyete sadık kalırsanız insülin gerekmeyecektir. Aslında diyet gibi değil sağlıklı beslenme gibi düşünebilirsiniz hayatımızdan çıkardığımız besinler gereksiz faydası olmayan şeyler zaten