honeyland benimde sizin gibi bacak arasındaki kemiklerim ağrıyo yatarken kalkarken yürürken kırılmış gibi sanki ağlayasım geliyo özellikle yataktan kalkarken dönerken falan çok acı veriyor ama bşkaç tanıdığım çatı ağrısı o falan dediler doktorumda normal demişti magnezyum kullanıyorum ama daha da artıyo cuma günü kontrolüm var yine sorucam bence normal diyecek yine ama bakalım.