GultenAtk ElifKarata aynen bide bizim kiz inat yemek yerken midemin en ustunde yurudugumde bacak arama iniyor sanki daha zorlaniyorum hayirlisiyla sag salim alalim yavrularimizi kucagimiza hepsi gecer
ElifKarata GultenAtk doğduğunda da uğraştırmasınlar şimdi uğraştırsınlar :) amın canm insallah hepimiz hayırlısıyla sağsalim alalım kucağımıza
ElifKarata Kelebek29 hadi ya cidden öyle bişey vardır insallah ta normal Doğum olur :) rağzıyım bu ağrılara
Kelebek29 ElifKarata doktorum dedi. Yavaş yavaş açılma olduğu için o ağrılar bazı hamileler hiç yaşamaz ve çok uzun sancı çekerler sen onu önceden yaşıyorsun inşallh döner dedi
ElifKarata bbestw aynen canm ayaktayken yada otururken hissetmiyorum pek ama uzandığımda sağa sola dönerken dediğin gibi ağrıyor
Neslisahhh ElifKarata bebek baskı yapıyo muhtemelen canım. Doğum pozisyonuna da geçiyo olabilir yavaştan.
ElifKarata Neslisahhh Doğum pozisyonunda canm 29. Haftamdan beri eğer dönmediyse en son öyleydi karnında aşağı düşük
Pelvan ElifKarata 31 haftaligim 3gun once doktora gittigimde sordum benimde 28den beri oluyor doktor normal dedi bunlar bekledigimiz seyler dedi bebek buyudukce baski yapiyor galiba ilerleyen haftalarda da cogalir dedi
RabiaYrkAcar DnHazrlklar kesinlikle öyle ben 31+5 deyim kanala yerleşmiş dedi ve kasılmalarda eklendi çok fena ayrı okuyor bazen iki bacağımı kitliyorum o derece 😪
Gulkar ElifKarata magnezyum eksikliğinden olabilir bendede başladı iki doz almaya başladım çok iyi geldi
ElifKarata Gulkar o da İshal yapıyor canm beni ya magvital kullanıyorm zaten şuan da İshal var . Başlarda hep kabız olurdum sımdıler de de haftada 2 rahat ishal oluyorm Bu yüzden bol su tüketmek zorundayım hep ☺️💤
Gulkar ElifKarata bende magvital kullanıyorum o ilaç olmasaydı mahvolmuştum 😁 maden suyu ve tuzsuz bademde tüketebilirsin bana doktorum soylemisti
Sevde123 30 dan sonra o ağrılar çok normal artık bebek gün gün kanala yerleşiyor kemikler genişliyor bi kaç haftaya vajinada kemik ağrısı da başlar ben 37+2 oldm hala o ağrılar var bebeğin başı tam vajina üzerinde hissediyorum ama ağrılar geçmedi nasıl bi kanalsa in in bitmiyor 😂😂😂
KaderGlserinOk Benimde o haftalarda başladı gündüz hiçbir şey yok gayet iyiyim gece lavaboya uyanıyorum bir ağrı giriyor sanki doğruyorum gibi lavaboya sağı solu tutarak gidiyorum sebebini bende bilmiyorum geceleri oluyor gündüz tık yok 😏
ElifKarata KaderGlserinOk sanada geçmiş olsun canm cok dikkat et kendine insallah tez zamanda geçer ağrılarn
Dogaturac Valla benim ağrılarım çok erken haftalarda başladı bebeğim baş aşağı ve çok büyük olmamasına rağmen vajinamda ve oradaki kemikte yoğun ağrı oluyordu arada duruluyor ama biraz yorulduğum an geri geliyor kalkarken yürürken yatakta dönerken özellikle oturunca bişi yok iyi olsunlarda razıyım bu ağrılara sadece insan anormal bir durum mu diye korkuyor. Sanırım bugün de idrar yolu enfeksiyonum var sürekli tuvaletim varmış ve bebek idrar keseme baskı yapıyormuş gibi hissediyorum ☹️
ElifKarata Dogaturac canm geçmiş olsun benmde dün sarı akıntım vardı hafif kokulu dün sabah başladı akşam yatmadan elma sirkesiyle yıkadım sabah kalktım bir damla birşey Yok 2 dir hayatımı kurtarıyor elma sirkesi 😊🙏☺️