ElifKarata Merhaba arkadaşlar 30+4 olucaz bu gece yarısı ben yatarken ve kalkmaya çalışırken vajınamda acayip bir ağrı sızlama gibi bir durum oluyor sizlerde de oluyormu bu durumun sebebi ne olabilir
DnHazrlklar ElifKarata bebeğin Doğum pozisyonu alıp çatıya ve kemiklere baskı yapması canım benim de 30 da başlamıştı 36+3 olucam hala var yatamıyorum döneniyorum ağrıdan geceleri canım
tgcaty ElifKarata rahim geniişliyor bebek pozisyon alıyr bunlar etkiliyor sanırım bndede vardı dönemiyordum agrıdan 34 haftalık oldum braz hafifledi
Melegimveben ElifKarata bendede 30 da başladı canım bebek dönüyo doğuma hazırlık işte 😬 şimdi normal duruyo ama bazen yine kafası aşağıda oluyo 🤣
ElifKarata DnHazrlklar benmde 29. Haftadan beri baş geliş canm hep çok fena sızlıyor ya doğana kadar böyle mı olucak
ElifKarata Edamesutbayik canm ilişkiden olduğunu sanmıyorum çünkü ilişki esnasında anlaşılır o acı verir
DnHazrlklar ElifKarata evet canım doğurana kadar böyle olacakmış bebek kanala yerleşince biraz daha artıyormuş çünkü baskıda artıyor vajinaya
Kelebek29 ElifKarata canım benim bebeğim ters olduğu hlde oluyor bir tatafa dönmek bile işkence sanki balyozla kırıyorlar. Bana doktorum magnezyum iç dedi. Böyle olanlarda normal doğum çok daha kolay oluyormuş ama benim ki daha dönmedi bile
RabiaYrkAcar DnHazrlklar kesinlikle öyle ben 31+5 deyim kanala yerleşmiş dedi ve kasılmalarda eklendi çok fena ayrı okuyor bazen iki bacağımı kitliyorum o derece 😪
Pinkmom 35 haftalığım bu zamana kadar hiç yoktu dün birazck yoruldum ve bugün neredeyse totomun üstüne oturamıcak şekildeym😔
ElaninAnnesii Bende 35+4 üm yatarken dönemiyodum yürüyemiyodum otururken kalkarken vajinam cok kotu agriyodu. Carsamba doktor randevum vardi. Yapilmasi gereken tahlillerim vardi. Ileri derecede idrar yolu enfeksiyonu olmusum doktorum antbiyotik verdi cok sukur simdi iyiyim. En azindan agrim gecti. Dogum yaklastikca benimde agrim oluyodu ama bu kadar hic olmamisti.
ElifKarata ElaninAnnesii geçmişolsun canm ya vallahı enfeksiyon çok zor oluyor çabuk geçmiyor ilaç kullanmadan dikkat et kendine
HayriyeDoan ElaninAnnesii bende aynı şekildeyim bişey batıyo gibi iki gündür yerimde duramıyorum idararımı yaprkende çok fena yanıyor doktorumu aradım sabah gidicem
GultenAtk ElifKarata bizde 28 haftaligiz ayni sekilde agri oluyo idrara cikarkende oluyo s.ocagindaki doktor enfeksiyon olabilir dedi p.tesi doktoruma gidecem
ElifKarata GultenAtk bende gittiğimde anlatıncam canm belki enfeksiyon da olabılır bu haftalar da olabiliyormuş
GultenAtk ElifKarata aynen bide bizim kiz inat yemek yerken midemin en ustunde yurudugumde bacak arama iniyor sanki daha zorlaniyorum hayirlisiyla sag salim alalim yavrularimizi kucagimiza hepsi gecer
ElifKarata Kelebek29 hadi ya cidden öyle bişey vardır insallah ta normal Doğum olur :) rağzıyım bu ağrılara
bbestw ElifKarata 3 gündür çekiyorum 32+5 im 1 hafta var muayeneme acayip agrıyor özellikle yatınca sol taraf ben açmayı düşünüyordum postu kalkınca sorun olmuyor çok 😐
ElifKarata bbestw aynen canm ayaktayken yada otururken hissetmiyorum pek ama uzandığımda sağa sola dönerken dediğin gibi ağrıyor