Merhaba kızlar . Ben sonunda kararımı verdim ‘ normal’ doğum istiyorum 😃 Çok direndim kararsızdım sürekli git geldim bir gün ne dediğim diğer günü tutmuyordu sizin kararınız 🤷🏻♀️
Normal yapanlar ve sezeryan doğum yapanlar iyi yönleri ve kötü yönlerini yazabilir mi ?