adet dönemimde gittim yumurtan az hormon testi yapalım dediler.. yumurta rezervim çok düşük çıktı. amh0.80. rahim filmi çektir dedi sağ tüpüm kapalı çıktı.. kötü haber üstüne kötü haber 😔 10 ay önce dış gebelik geçirdim ondan dolayı tüpüm kapanmış olabilirmiş.. doktor direk tüp bebeğe başlıyoruz dedi.. Allahım yardımcımız olsun