Dilek2016 Kızlar çatlatma iğnesinin 14. günü sabah kan verdim gelirken de test aldım resimde aşırı silik hayalet çizgi var çok çok iyi bakınca görünüyor fotoda gören olur görmeyen olur ama ben görüyorum pozitif mi https://www.hizliresim.com/imu05kg
Nurciv Dilek2016 hayalet bir cizgi var gibi kuzum Insallah güzel sonuclar alirsin🤲🏻 Beta sonucum yazarmisin benide etiketle sonra 😍
Dilek2016 Ccgdm çok çok hayalet çizgi var ben çok dikkatli bakınca görüyorum ama inşallah yanlış görmüyorumdur 🙏🙏💕💕💕
Susuuuu Dilek2016 bende göremedim ama sonucu merak ettim paylaş lütfen ınsallah hayırlı haber alirisnn
superrmomy Dilek2016 canım hastaneyi arayıp kontrol edebilirsin öyle diyorlar ama daha erken çıkıyor, inşallah vardır bebiş 🥰
Dilek2016 superrmomy sağlık ocağına gittim canım geç çıkar dediler 4 gibi yarına bile kalabilir dedi normalde 1 2 saate çıkması lazım da beklicem bakalım 🙏🙏🙏
Seherdmrkl Dilek2016 Dilek2016 yarına beklemenize gerek yok e nabızdan bakabilirsiniz tahlil sonuçlarına kontrol edin orayı sonuç çıkınca direk oraya yansıyor zaten
Papatya-Kokusu Dilek2016 çoğu yerin sağlık ocağı sonucu e nabıza düşmüyor canım ocağı arayın sonuç numaranızı isteyin genelde Labim’e düşüyor ordan bakarsınız en geç geceye sonuc cıkıyor
Dilek2016 Papatya-Kokusu teşekkür ederim bakalım 4 e kadar falan. Bekliyim olmadı ararım çünkü o saate anca çıkar dediler