azraaa21 23+6 hamileyim günde 3-4 kere ic camasirimi degistirmek zorunda kaliyorum akintidan doktorum ped kullanma enfeksiyon yapar dedi artk ic camasiri yetistiremiyorum bi care bulun bana lütfen:/
MehmetEzgiKelek azraaa21 canım bende 28 haftalık oldum aynı durum 1 aydır var zaten namaz kıldığım için pamuk sıkıştırıyorum saatte bi yeni pamuk bazen o bile yetmiyo mecburen değiştiriyorum çamaşırı
iko58 azraaa21 ben dogumda kullanmıstım mantık olarak ısıne yarar kullan at camasırlar var 3lı 5lı paketlerde satılıyor
kymkkymk2106 azraaa21 aynı skntı bmdede var artk iç çamaşırım yetmiodu iki kere gidip almışm cnm bnde
Asdfgh Pamuk koy ıc camasırına her gitmene onu at ben oyle yapıyorum pecete saglık siz oldugu ıcın pamuk ıyı oluyor
busrasahinn MehmetEzgiKelek sizde de akıntıdan çamaşır ıslanmış gibi oluyo mu korkuyorum suyum mu sızıyo acaba diye bende 28+6 yım bende de 1 aydır sıcaklar başladığından beri çoğaldı akıntı
alimveannesi Doktorum bana eski atletlerden parca parca kes onlardan koy dedi bi dene canim istersen oda atlet oldugu icin pamukdan daha fazla dayanir bence
Irmakgcgn Ben orkid in gunluk pedlerinden kullaniyorum vallahi. Tabi yine de gunde 2 kez degisitriiyorum . Huy oldu artik ama disardaysam keain ped kullaniyorum cok sık degiatiriyorum pedide
Mavi1 Irmakgcgn günlük ped mantar enfeksiyonu yapıyor bilginiz olsun, sağlık ocağındaki ebe hanım kullanma demişti bana
ozgeya Irmakgcgn ben de kullanıyorum,zaten ilk genç kızlığımdan beri kullanıyordum yıllardır. Hamileyken de bırakmadım,çünkü pedi koymayınca rahatsız oluyorum asıl. Ama daha dikkat ediyorum tabi.çok sık değiştiriyorum. Henüz bir sorun yaşamadım.
Irmakgcgn Ntugba cok sık takili kalmiyo cok.cabuk degsitiryorum..diger turlu camasir yetismiyo. Ped le bile gunde 2 camasir bazen 3 oluyo. Mecbur yani
MehmetEzgiKelek busrasahinn evet bide ayrıca terde oluyo mâlum ve bu ara çok fazla aşırı derecede bi akıntı var zaten
Mavi1 Irmakgcgn onun yerine kağıt havlu koy daha sağlıklı hem, enfeksiyon büyük sıkıntı ilerde uğraşma canım birde onunla
Gizem51 azraaa21 evdeysem her saat degistiriyorum nerdeyse takıntı oldu artık dışarı çıkarken de günlük ped kullanıyorum bazen günlük pedi de sürekli degistiriyorum günde 10 ile 15 arası çamaşır çıkarıyorum bilmem ne olacak halim
Cansum1 azraaa21 cnm kotexinnn pedini al kalın olandan pamuklu kokusuz çok güzel ben baştan beri kullanıyorum çok şükür sıkıntı yaşamadım
Meseuma azraaa21 Peçete en iyisi her lavabo ihtiyacında değiştirilebilir.Günlük ped vücudun bir parçası gibi olmuyor çamaşır gibi ama peçete koyduğunuz da o akıntıyı hissetmiyorsunuz vücudunuzun bir parçası gibi oluyor.Abdest için de en uygunu peçete🤗
busrasahinn MehmetEzgiKelek dimi ay sürekli diken ustundeyim ya suyum mu değil mi suyum olsa geldiğini hissederim diyorum akıntı desen bıktım usandım şu 39 40 haftalar bı gelseydi 😭
Pinkmom azraaa21 Kağıt havlu koyuyorum ben 2 3 kat kiii bazen ona rağmen iç çamaşırıma geçior ıslaklık.Yıldımmm🤦🏻♀️
Bahar54 Pecete kullanabilirsin hava geciriyo hem gebelikten dolayi zaten saat basi tuvalrt ihtiyaci.oldugundan surekli degistirebilirsin..
Sezen07 azraaa21 ay valla bende ole günlük pet falan da çare etmiyor yakında normal pet takip dolascam heralde 😂
azraaa21 Sezen07 aslinda bnmde son carem o gbi hahaa annem bebek bezlerinin kenarlarini yirtip kullan diyor eski insanlar öyle yapiyormus😂