Fitilde bi süre sonra artik tahriş ediyo ve kaşıntı bi acima hissi yaratiyo özellikle bizim gibi gunde 3 tane kullanan icin 1 saatte yatsam geri cikiyo ayrica ne zaman fitili koysam lekelenmem oluyo dun hic bisey yoktu sabah fitili koydum yattim kalktimda yine leke geldi gercekten can sıkıcı