Haticee11
300 veya 350 olması lazım canım ama ben Kızılay da yaptırdım her şeyini en ince ayrıntısına kadar gösterdi Şefik ısın a yaptırmıştım 300 e yaptırdım fakülteyi bilemiyorum canım randevu konusu çok sıkıntılı pandemiden dolayı huma yi da girdim ama girdiğim ile çıktığım bir oldu şehir hastanesi gibi devlet gibi olmuştu ve hijyenik Durmuyordu