4 haftalıkken hamile olduğumu öğrendim, birkaç hafta sonra kotlarımın önünü kapatamaz oldum. Tabi dışarıdan belli bir şey yoktu, şişkinlik vs vardı. Sonrasında da çok çabuk çıktı karnım. 10. Haftada falan çıktı. Şimdi 20. Haftadayım baya hamile duruyorum dışarıdan da. Zayıftım ve iç karnım da geniş değilmiş sanırım. Doktor da geçenki kontrolde şaşırdı karnın baya büyümüş diye. Şimdiden ileriki haftalarda karnımı nasıl taşıyacağımı düşünüyorum 🤷🏻♀️