Sgnn boşverin, herkes kendi kararını versin. Benim aşıda tek korkmadığım şey ertesi gün yan etkileri 😂 esas uzun vadeden ziyade, kolum ağrıyacak mı diye düşünmeleri, kaç yıllardır yapılan tetanoz aşısıyla bir tutulması aşı nedir, nasıl yapılır onay süreci nedir diye hiç araştırmamış kişilere bir şey anlatamazsınız. Olanlara da olmayanlara da saygı duyuyorum. Aşının kendi onam formunda yazanın aksini savunuyorlar… Girmeyin bu topa boşverin :)