Sgnn korona olduğumuzda gebelerde risklerini kabul etmiyoruz diye bir onam formu doldurtulmadığı için sanırım korona olmayı göze alarak,bebeğinizi riske atmamış mı oluyorsunuz? Ben korona geçirirsem de çocuğuma ne olacağını bilmediğim için en azından ölüm riskinden korunmak isteyerek oldum. Olduğumuz tetanoz aşısının da,el kadar bebeğe yapılan aşıların da içeriğini bilmiyoruz fakat bilime ve doktorlara güvenerek oluyoruz.