Pinar__50 kesinlikle doğum şeklinin nasıl olduğu önemli değil sağlıklı olalım bebek de, bizlerde sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻
Ilk hamileliğim, normal - sezeryan fark etmiyor da iki doğum şeklinde de beni neler bekliyor ben onu merak ediyorum yani ilk kez tecrübe edicez ve önümüz flu, bu belirsizlik beni merak ettiriyor nasıl geçer, çok agrım olur mu, sütüm hemen gelir mi vs vs gibi 😊