Pinar__50 bu gün 34 haftalık olduk. Doktorum bana sordu nasıl istiyorsun diye bende korkuyorum o yüzden bebek nasıl isterse ona bıraktım dedim. Doktorumda doğum şeklini bebeğimiz belirliyor zaten bazı hamilelerim tuttutuyor sezeryan diye 9 cm açıklıkla gelip normal doğum yapabiliyor ya da normal diye tutturuyor ama normal doğum uygun olmuyor mecbur sezeryana alıyoruz, aslında bebek belirliyor zaten dedi. Bende benim takibimi aylardır siz yapıyorsunuz zaten nasıl olur dedim 37. Haftada çatı muayenesi yapıcaz sen normal doğuma uygunsan bebek de uygunsa normal doğumu bekleriz ama uygun değilseniz sezeryan doğum için gün veririz dedi…
Bu şekilde konuştuk, dündü randevum 😊