Seymanur23_ 39+4 olduk kızım hala gelmiyor ☺️ Merdiven inip çıkmaya hurma yemeye başladım dua eder misiniz sağlıkla kucağıma alayım inşaAllah 🍓🤲🏻💓
Hacerdnc Seymanur23_ insallah hayırlısıyla kucağına almak nasip olur. Aynı durum bende de var bugün 39+3 olduk ne sancı var ne başka bise . Sonum suni sancı ile doğuma gidiyor sanırım 🤔
Zehrayrr Seymanur23_ bizde sizinle aynıyız 39+4 ve hala tık yok 🥴sabah kontrolüm var inşallah 40 a kadar gelir yoksa sonum suni sancı olacak diye çok korkuyorum😂sizde yalancı sancı oluyor mu bende oda olmuyor yada ben hissetmiyorum
Melek_ceyhan Zehrayrr benimde 39+4 cuma 40 haftalık oluyo sancım yok acilmam sadece 1 cm yarın kontrolum var suni sancidan çok korkuyorum ya :/
Lose 39+0 bizde de durumlar aynı ne belirti var ne kasılma bu kızlar hep tembel sanırım 🙈🙈 40.hftaya girince neler olacak çok merak ediyorum artık 🙈 Sağlıklı gelsinler insallah
Zehrayrr Loseoo maşallah aynı kervandayız birde doktorum idrar yolu enfeksiyonum olduğu için erken doğum riskin var diyordu 🥴😂😂😂 38 e kadar dayansan yeter oğlum dedim ama yanlış anlamış beni bu gidişle 40 ı görürüz herlalde
Zehrayrr Melek_ceyhan yaa ben hayatımda adet sancısı bile çekmedim ge ağrı eşiğim çok düşük 🥺suni sancı çok zor diyorlar ama inşallah kendi sancılarımızla doğum yaparız. En ufak kasılma da yere çöküyorum sancılara nasıl dayanacağım bilmiyorum Valla 🥴
seldaas 39+6 🤦🏼♀️ Her yerim kaşınıyor sanırım stresten inşallah kötü birşey yoktur🤷🏻♀️ Suni sancı ile olcak sanırım 40+3 te istesem verir mi dr yoksa 41. Mi bekler bilemedim