Büyüme var ama uç maalesef hala çıkmadı. Doktoruma sorduğumda doğumdan sonra çocuğun emmesiyle ve pompa ile çıkabileceğini strese girmemem gerektiğini söyledi. Birde kesinlikle göğüs uçlarınla oynama çünkü erken doğuma sebebiyet verebiliyor dedi. İnşallah hepimiz bebeklerimizi güzelce emzirebiliriz. 🥺😊