Hicrn [silindi] kesinlikle katılıyorum şimdi çok uğraşmamak gerek hem doğumu tetikler hemde kolostrom süt yani sarı süt bebek için çok özel boşa aksın gitsin istemezsin.
[silindi] a_burcu_bur lashion canım böyle bir marka var ya ismini çok iyi bilmiyorum onun setini aldım göğüs ucu kremi pompası biberonu silikon göğüs ucu pompa Manuel ama
DILOS06 Benim de gögüs ucum hic yok ve böyle catlak catlak oldu cok kasınıyor kücük kücük kabuk gibi geliyor elime ugrastkca yara mı oldu normal mi bi türlü anlayamadm ama ucu hic yok gibi :/
Hicrn DILOS06 Canim kaçıncı haftandasın bilmiyorum ama şimdiden zeytinyağ sürmeye başla. Mümkün olduğunca yumuşak tutmamız lazım ki emerken hemen yara olmasın. Lansinoh un çatlak kremi filan var ama en etkilisi doğal yağlar diyolar ben her banyodan sonra sürüyorm ki yumuşak kalsin ilerde sorun olmasın
DILOS06 Hicrn 25+5 oldum bu gece itibariyle acıkcası zeytinyagı benim de aklıma geldi aslında ama suan belki söyledigim sey sana komik gelebilir ama elime parca parca kabuk geldigi icin ya zeytinyagını sürünce yumusayıp iyice koparsa diye korktum 😅
Hicrn Hamilelik bu insanın aklına olmayacak şeyler getiriyor 😆 bende o haftalarda başladım sürmeye ki yumuşak olsun diye, korkma doğal yağ olduğu için bir şey olmaz emzirirken bile sürebilirsin ☺️
DILOS06 Hicrn tamam ben de deneyecegim o zaman lansinohun gögüs ucu kremini alacaktm ama önce bunu deneyim madem 😊🥰 cok tesekkür ederim :) birde konuyla alakalı degil ama kacncı haftada tetenoz yaptrdn ?
Hicrn DILOS06 ilkini 17. Haftamda yaptırdım ikincisini tatilde ailemin yanındaydım Gecikmeli olarak 24 olarak yaptırdım
a_burcu_bur [silindi] ben de pompa almak istiyorum da elektroniğin çekim gücü daha iyi denmiş. Bende göğüs ucu da yok hiç. Gerçi kahverengi alanı emiyomuş sanırım 🤷🏻♀️
BeBeU Canlarım bebeğin emebilmesiyle göğüs ucunun büyüklüğü yada küçüklüğüyle ilgisi yokmuş ,bebek emerken ucunu değil kahverengi kısmın tamamını kavrayarak emmesi gerekiyormuş zaten ❤️
[silindi] Kizlar zeytin yağı duydum birde kantron yağını duydum ikisi de iyi geliyormuş ben annem kantron yagini yaptırdım onu kullanirim kremden önce inşallah