Nurselisahin normalde 1300 ama ben N11 den 900 e bulmuştum kaçırmadan alayım demiştim daha 2 aylıkken almıştım o derece 🙈 ama şiddetle tavsiye ediyorum çevremde bir çok Bebek arabası var nuna, joie, mamas papas, Kraft, aldeba gibi bir çok marka hem arkadaş, ailelerden hemde Bebek mağazasında çalıştığım İçin bir çok markayı inceleme fırsatım oldu hamile kalmadan önce ve Prego Titan iyi ki almışım dediğim bir marka ❤️ Dönüşlerine hayranım tek elle bile kolayca dönüyor ve çok hafif eşim yanımda olmadan rahat kaldırıp taşıyabiliyorum 😂