Boncugummmm estağfurullah olur mu öyle şey, serklaj sonrasında bebeğin suyu gelebiliyor erken doğum yada düşükle sonuçlanabiliyor dedi bana gittiğim doktorlar ama düşündüm taşındım dediğim gibi zaten nasibi varsa gelir bu dünyaya dedim serklaj oldum,olduğum günden itibaren 10 gün raporluydum sonrasında aktif olarak geçen haftaya kadar çalıştım 12.haftamda serklaj oldum 14.haftamda işe geri döndüm şuan 26.haftamdayım doktorum bana kısıtlama koymadı ama bu kişiye göre yapılma zamanına göre değişiyor enfeksiyon bizim gibi serklaj olanlarda daha önemli ben günde 3 4 kez çamaşırımı değiştiriyorum bol su içiyorum