Merve-1109 ilişki sonrası çişe gittim az bişe yaptım kalktım bi baktım sümük gibi kanlı sanki damarlı bişey düşmüş oraya parça gibi peçete sildim bişe yok acaba nişan o mudur 36+5 im
emiras59 Merve-1109 evet nişan benimde geldi dün gittim 2-3 cm açıklık vardı ama sancım yoktu eve geldim
kelestugce Merve-1109evet nişan benimde aynı şekilde olmuştu 3 gün içerisinde de doğumum gerçekleşti 🙂🥰
Merve-1109 Hayalllllll canım dün akşam gittim 2 parmak açıklık vardı ama sancım falan yok şuan yinede gitsemmi bilemedim
analaka Merve-1109 afedersiniz ama korunuyormusunuz,korunmuyorsanız oda olabilir ama siz genede ihmal etmeyin😊
Hayalllllll Merve-1109 Ağrı hissetmeyebilirsin canım bende hissetmedim akıntıyı gördüm gittim sezeryana alindim acayip nst de ağrı çıktı aksatma bir an önce git
erdem_agah Merve-1109 sancılarınız düzenli bir şekilde başlayınca gitmek daha mantıklı. Ya da suyunuz gelirse gidersiniz. Ama şuan acele etmeyin bence. Nişan olabilir ama Nisan dogumdan bir kac gun öncede gelebiliyor. Hemen doğumun başladığı anlamına gelmiyo
Merve-1109 analaka zaten doktorum 36. Haftadan sonra korunmayı bırak dedi korunmuyoruz ama meni olsa kanlı olmaz diye düşünüyorum bilemedim canım
Merve-1109 Busramnida banada öyle geldi resmen görünce sok oldum tuvaletin içinde alamadım da eşimi çağırdım aaaaa dedi o da evet sanki böyle damar var gibi parça gibi duruyor orda dedi klozete baktık kalktık🤣🤣
Busramnida Merve-1109 😂😂 hadi hayırlısı doğum yakındır hazırlıklı olun ve hastaneye gidin 🥰 bu arada cinsiyetiniz nedir
Merve-1109 Mujde0808 artık bu haftadan sonra korunmayı bırak dedi hurma ye squat yap açılman ilerlesin doğumun kolay olsun dedi doktorum bu zamana kadar da zaten enfeksiyon olur diye korunuyoduk
Merve-1109 emiras59 benimde 2 parmak açıklık var canım dün bi hareket hissetmedim ondan gittim nstde sancı falan çıkmadı sadece açıklık var 2 parmak dedi baya hâle yola gelmiş dedi hatta ebe😂😂😂
Merve-1109 aysun_belemirza sorma bende anlam veremedim gerek yok ki korunmaya sadece ben idrar yolu enfeksiyonu olurum diye geri çekilme yöntemini kullanıyoduk😂😂
aysun_belemirza Merve-1109 😅😅😅😅 ama bişey söyliyim mi ömrüm boyunca idrar yolu enfeksiyonum vardır ne zaman tahlil versem 13 bin falan çıkıyor.. İlaçlar kullanıyorum falan ..O işe ara verdikten sonra rutin hamilelik takibi için gittiğimde sıfırlanmıştı.. Demek ki çok etkisi varr 🙊