handenur__ sadifealekova12 benim ablamda böle yapmış yok diye atmış çöpe üstüne birde kirlenmiş bugün 20 haftalık gebe olduğunu öğreniyor ilk çocuğu değil 😁😁😁
handenur__ sadifealekova12 ay ben haftalarca bekledim ha ogrencem ha öğrendim bide dalga geciyor 😁😁hem hamileymisim hemde kızım olcak diye sen bekle hala diyo 😁😁😁
Belguzar123 sadifealekova12 bence hamilesin eyer deyilsen bile rabim en kisa zamanda kucagini doldursun😘 sanirim almanyadasin testen analdim bi clear bluenun 6 gun erken testini dene cok kesin sonuc veriyo kan testinle ayni 💐🥰
Busranurtopal sadifealekova12 eczaneye söylesen verirler sanırım. Ama olsun bence var ☺️ Birkaç gün bekleyip tekrar da yapabilirsin. Hayırlısı olsun
Duruliyaninannesi sadifealekova12 kuzum çok cok silik bir çizgi gözüküyor bence hamilesin ama 2 3 gun sonra bi kez daha yap bide ben bu testi ilk defa gördüm ilk anlamadım ama artı şeklinde olunca pozitif sanirim ve cok cok silik bi sekilde artı var insallah hamilesindir haberlerini aliriz
Elif_Ulus sadifealekova12 Merhaba, umudunu kırmak istemem ama bu test hep hafiften pozitif gösteriyor.. testinden anladığım kadarıyla Almanya’da yaşıyorsun o yüzden rossmann ya da dm den falan test al daha sağlıklı sonuç veriyor.. inşallah hamilesin cnm 🥰
sadifealekova12 Elif_Ulus ister olsun ister olmasın hayırlısı neyse o olsun benim bitane bebegim var 9 aylik🙏👍🏼