deletedmom87894 sadifealekova12 aa evet gördüm silik çıkmış başta benimde öyleydi 2 gün santa filan yaptım tam çıktı yeni hamilelik o yüzden
Busranurtopal sadifealekova12 bence yarın sabah erken gebelik testi al onunla yap ya da kan ver kesinleşsin ☺️
lunam Çok silik de olsa görünüyor çizgi. Ama 2 gün sonra tekrarlayın, daha da koyulaşmış olur inşallah.
oznurack sadifealekova12 erken gebelik testi alsaydın keşke. ⅔ gün kala silik çizgi görülebiliyor evet
Ftmtrk sadifealekova12 eğer şizofren değilsem silik çizgi görüyorum bence Bi kaç gün sonra tekrar yap 🤗
Busranurtopal sadifealekova12 eczaneye söylesen verirler sanırım. Ama olsun bence var ☺️ Birkaç gün bekleyip tekrar da yapabilirsin. Hayırlısı olsun