AnnelikHayali yaa bende 17+4 üm şuan ama 10 gün öne gittim özele erkek dedi sonra devlete gittim kizmı desem eerkek mi desem kordonuda olabilir dedi kıza benzettim dedi
Tekrar özele gittim işte erkek dedi erkek olmasa bana getr dedi 100 de 99 erkek dedi bende bilmiuorum yani özel 3 defa erkek dedi birde fa devlette kız da olabilid dedi sizce