Benim 12+0 da erkek gibi dedi 14′de geri gel dedi. Şuan beklemedeyim ancak 12′de tam belli olur mu kii çünkü dedi ki tam aşağıda eşittir işareti gibi bir şey oluyormuş o yukarı doğruysa erkek aşağı doğruysa kız dedi burada yukarı görüyorum sanki dedi. Değişir mi acaba bilemiyorum 14. Haftamı bekliyor 🙄🙄