annesi_ Sonsuzsevgi54 6 aydır fitil kullanıyorum progestan geceleri 2 tane koyuyorum başlarda kolay olmuyodu alıştım artık mecbur 32.haftamda bırakırız demişti doktorum
anneyim_33 Sonsuzsevgi54 anladım kullanın bence enfeksiyon ilerlerse bebeğe de zarar veriyormuş geçmiş olsun 🌸😊😇
Aley1 Sonsuzsevgi54 canım ben kullandım , kanamam hiç olmadı benim çok şükür ama sadece önlem amaçlı kullandım
Sonsuzsevgi54 anneyim_33 canim bende beyazlı sarıli nokta gibi kırmızılı akıntı geliyor sende öyle bişey olmusmuydu
anneyim_33 Sonsuzsevgi54 kırmızı değil de kesik peynir gibi deniyor ya hani öyle beyaz akıntı vardı sadece