Pinar__50 Mehtap23 kıyamam ya bendede oluyor bazen çok zor bısey geldı mı gıtmıyor doktorun ilaç önerdi mi birde soguk süt iyi geliyor
Mehtap23 Pinar__50 gaviskon renni süt elma tuzlu kreker ler maden suyu hepsi bir süre duruduruyor sonra hayde tekrar başa sarıyor . Bi yarım saat rahat ediyorum sonra tekrar kötüleşiyor 🤷♀️
Pinar__50 Mehtap23 rennie duo ya da gavıscon hamılelıkte kullanılıyor dıye bılıyorum doktoruna danışıp kullanabılırsın cıgneme hap
Mehtap23 Pinar__50 renninin hapını gaviskonunda şurubunu kullandım kullanıyorum Hala ama kısa sürüyor etkisi 🤔 doktora dedim ama bi çözüm yok aynını dedi oda 🤷♀️ Çekicez artık napalım
Pinar__50 Mehtap23 kaç haftalıktı canım evlat ıcın neler neler cekılıyor benım erken doğum riskim oldu sancı dursun dıye serum verdıler hem mıde yanması hem çarpıntı tıtreme yaptı 4 5 gün kaşık tutamadım yeter kı onlar ıyı olsun 🙏🏻❤️
Mehtap23 Pinar__50 32+4 benimde bugün bşraz sancım çıktı full yatış önerdi . İştahımı sordu dedim midem yanıyor diye yiyemiyorum bişey demedi🤔 iki hafta sonra kontrol tekrar 🤔
Ysmnkzz Bende ayni durumdayim yemek yiyorum doydugumu hissetmiyorum. Mesela biri makarna demis suan canim makarna istedi muhtemelen birazdan yiyecegim😁