Pinar__50 misafirliğe falan gitmeye korkuyorum artık utanıyorum orda yerken sanki günlerdir açmışım gibi sofradan kalkınca meyve getiriyorum meyve bitiyor yoğurt yiyorum üstüne süt içiyorum çöplük gibi oldu midem alakalı alakasız sıra fark etmeksizin yiyorum yani artık ağlayasım geliyor sürekli yemek hazırlamaktan yoruldum gerçekten yemesi değil de hazırlayıp toplaması yoruyor