portakalkeki ben sizi cok iyi anlıyorum. Çünkü doğum değil beni dikişler mahvetmisti. Hatta şuan sadece dikiş olayını düşünüyorum 🥺 dogumdan sonra kontrole bile gitmedim doktor dokunursa ben ne yaparim diye.. kırk gün ayaklarimin üstüne bastigimda aşırı ağrı olmustu. Ama sonra birsey duydum ilik suya batikon döküp oturanlar vs olmus. Bir araştırın isterseniz.