portakalkeki bende seninle aynı durumu yaşadım 2-2,5 ay çektim Enfeksiyon kapmışım Kremler ilaçlar Mahfoldum Vallahi Seninde 1 ay olmuş enfeksiyon var mı açılmış mı dikişin bir kontrele git kesin 2 aydan Sonra bebeğim Şuan 4 aylık iyiyim. Düzelir inşAllah çok iyi anlıyorum seni valla Üzülme İnşallah sabret Doktora git anlat derdini