tugcemma Benim de dokuz Kasım görünüyor. Kıyafetleri yıkadım, ütüledim, organizerlara yerleştirdim. Şifonyer sipariş etmiştik. Onu bekliyoruz. Sadece bir kışlık mont, göğüs pedi ve korse kaldı. 🥰