31+3teyiz 🥰 eşyalar alındı da daha yıkanıp ütülenecek hastane çantasını hazırlıyayım bir an önce diye stres oluyorumm. Parkyatak aldım kendi odama. Bebişimin odası da ekimde gelicek. Onun dışında herşey hazır gibi, inşallah sağlıkla gelir hepimizin bebişleri kasım anneleri😍😍