Mamusak canım 2 kaybımda dedgin aynı seyi ben yaşadım 2 tarama testnden ertesi gün çok kanamam oldu neden oldu bılmıyorum düşük tehlikem oldu. Okadar cok bebekle ugrastılar ki istedgi pozısyonu wermedi . Sonra kaybettm bn onu. O mu sebep di bılemedım kanım afaln bakldı pıhtılaşma cıktı şuan ıgne kullanyorum. çok sükür hamıleym 11 haftalk haftya randewum war 2 tarama yaptrmassan olur dedi muayne ederm dedi doktr inşllah ısrarcı olmaz yada bn demeden yapmaya kalkmaz istemıyorum çünkü bu 2 taramayı